Рада бригадирів ДП “БМТП” обговорила з керівництвом підприємства перспективи співпраці з “Метінвестом”, новий вид вантажу, оптимізацію штатів

рада бригадирів

У вівторок,15-го травня, відбулась рада бригадирів за участі керівництва ДП “БМТП” та профспілкового комітету. Основні питання — заробітна платня, умови вантажообробки, оптимізація штатів.

Зустріч розпочалась зі інформації керівника підприємства Олександра Трощенкова про результати перемовин з компанією “Метінвест”. Так, для залучення металопродукції обсягом до 50-ти тисяч тонн на місяць, державному портовому оператору партнери запропонували привести тарифи підприємства до ринкових умов. Керівництво держстівідора розглянуло ряд варіантів, за рахунок чого можна знизити тариф, однак уникнути оптимізації чисельності персоналу не вдається, наголошують економісти та керівник порту.

- Мною було дано доручення заступнику з фінансів та економіки Олександру Анатолійовичу Клименкову підключити всіх наших економістів і прорахувати все, що ми можемо дати “Метінвесту”. Вийшло, що по сталі в рулонах, заготовці та сталі пакетованій ми можемо дати ті тарифи, які просить від нас “Метінвест”. Це тільки в тому випадку, якщо ТЕО, яке підготували наші фінансисти, ми затвердимо. Але, в принципі, ми його приймемо. Тому оптимізація — буде! Докерів вона не стосується. Для оптимізації на виробництві уже сьогодні буде підписано наказ, в який будуть включені всі члени трудового колективу, профспілки і всі наші працівники, які займаються цим питанням, – наголосив в.о.директора.

За інформацією заступника директора з економіки Олександра Клименкова, з вересня необхідно зменшити фонд оплати праці та, відповідно, штат управлінського персоналу.

Стосовно розширення номенклатури перевалюваних вантажів, Олександр Трощенков повідомив, що найближчими днями буде підписано меморандум про співпрацю на перевантаження вітряків для електростанцій:

- Післязавтра у нас підписання меморандуму з фірмою “Холлеман Україна” – з приводу вітряних електростанцій. У нас вже один раз наші спеціалісти їздили дивитись, як в порту “Чорноморськ” розвантажуються вітряки. Тепер ми сподіваємось підписати великий контракт на 56 комплектів вітряних електростанцій на 2018-2019 роки.

Крім того, відновлено опрацювання зернових вантажів, є перспектива залучення ще одного партнера.

- За цей місяць ми вже підтягли 23 тисячі тонн зернових і ще 5 тис. ячменю буде до кінця місяця. У мене також пройшли переговори з ще одним зернотрейдером, зараз готуємо склади. Можливо всі наші склади будуть задіяні ще одним трейдером, – сказав керівник порту.

Зустріч тривала майже півтори години. Також обговорювали особливості роботи докерів та оплата їх праці. Портовики закликали керівництво підприємства повернути принцип змагань між бригадами, адже таким чином працівники отримуватимуть зарплатню у відповідності з опрацьованими вантажами.  Натомість начальник вантажного району Ігор Ратков наголосив, що на даному етапі, з існуючим рівнем вантажопотоку, говорити про це зарано. Натомість, щоб заохотити докерів, вирішено, що фахівцям-механізаторам буде переглянутий розмір оплати за класність.