Морські порти закриті для порушників габаритно-вагових параметрів

ваги

Заступник Голови ДП «АМПУ» з логістики В’ячеслав Вороний провів селекторну нараду з адміністраціями морських портів на тему дотримання доручення Міністерства інфраструктури з питання контролю вагових параметрів транспортних засобів, повідомляє сайт Міністерства інфораструктури України.

Представники всіх морських портів відзначили постійний контроль і тісну співпрацю фахівців гаваней, портових операторів та підрозділів Укртрансбезпекив питанні дотримання допустимих вагових норм. Всі автомобілі з «перевантаженням», зазначеним в товаротранспортних накладних, підтвердженим документально або на вагових комплексах не допускаютьсяна територію морських портів. При виявленні таких випадків невідкладно інформуються підрозділи Укртрансбезпеки, а автомобілі відправляються для розформування вантажу.

Присутній на нараді представник Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Дмитро Сергієнко зазначив, що в дотриманні вагових норм також зацікавлена ​​свідома частина перевізників, так як перевантаження автомобілів і порушення умов експлуатації прямо тягне за собою несправність транспортних засобів. При цьому, представник Асоціації запропонував розглянути питання взаємної відповідальності за «перевантаження» як з боку фірм-перевізників, так і з боку вантажовідправників. «Мільярдні витрати на ремонт українських доріг — значно гірше, ніж мінімальні витрати на організацію контролю за дотриманням вагових норм»,— зазначив представник АсМАП.

Окремо обговорювалися на нараді і проблемні питання. Зокрема, нюанси, пов’язані з прийомом вантажів, що знаходяться «під митним контролем» в зв’язку з обмеженим терміном контролю доставки та відповідальністю за неприбуття транспортного засобу в порт; дотримання норм з боку приватних портових операторів, які перебувають за межами режимної території морських портів та інші питання.

Нагадаємо, що відповідно до доручення Заступника Міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка запроваджено заборону в’їзду/виїзду транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні, на територію державних портових операторів, а також встановлено моніторинг виконання відповідного контролю приватними портовими терміналами, що знаходяться за периметром контрольованої території морського порту.

Також В’ячеслав Вороний доручив адміністраціям морських портів організувати належну звітність щодо виконання зазначених доручень Міністерства інфраструктури.